close
THE KILL


The Kill lyrics

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?

Kill
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you

Kill
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Falling from myself
Falling for a chance
I know now, this is who I really am

Kill
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you, you, you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
Come, break me down
Break me down
Break me down

What if I wanted to break...?





呼哈~~搞了好久終於把他搞上來了(攤)

正式介紹,30 seconds to mars是30秒上火星,不是30秒上火

OK?

話說回來,這首"THE KILL是我正式愛上這個樂團的開始,之前看完【亞歷山大帝】時純粹只喜歡赫菲斯欽(他的眼睛漂亮到可以殺死人),就是Jared Leto,但,上網一查之後才發現傑瑞德竟然有在搞樂團!!而且是搖滾樂!!

本來一開始有點小失望,因為我討厭搖滾樂,而且搖滾樂很

但,聽了"THE KILL"後發現天殺的怎麼這麼好聽!!
整個MV就是很迷人,不論旋律,劇情,各方面都超讚!!沒有之前既定印象中搖滾樂的吵雜。

而且西裝禮服又是我的調(我是西裝控),
傑瑞德的聲音太有魅力了(主唱),又很有爆發力


他們的歌一首接著一首的聽,很快的就陷入了沼澤

所以我馬上去博客來訂了30STM的專輯"A beautiful lie"(←第2張專輯,還有一張是同名專輯),可是,他X的博客來一個多月了還在"調貨中

所以我跑去"亞馬遜"網路書店找,發現我根本不會英文

只好乖乖等博客來了(泣)

下次我會再放更多關於30STM的東西~~




話說回來這篇介紹根本不正式嘛ORZ(廢話)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Longci 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()